1. Jeśli nie mam działalności gospodarczej, to czy mogę założyć konto?
Tak, oczywiście. Przy zakładaniu konta nie ma konieczności podawania numeru NIP.
2. Posiadam kod rabatowy z newslettera/YouTube. Gdzie mogę go zrealizować?
Kod rabatowy możesz zrealizować wchodząc w swój koszyk. Dodaj produkty, które chcesz zamówić, pod ich listą podaj kod kuponu, a następnie kliknij czarne pole “zastosuj kupon rabatowy”. Rabat zostanie naliczony automatycznie.
3. Jaki jest czas dostawy?
Szczegóły na temat dostawy znajdziesz tutaj.
4. Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki jest obliczany automatycznie na podstawie wybranego asortymentu pod względem wielkości, wagi i rodzaju danej przesyłki pod względem specyfikacji. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
5. Jaki jest czas na zwrot i reklamację?
Szczegóły na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj
6. Nie pamiętam hasła do swojego konta. Co w takiej sytuacji?
W zakładce logowania, kliknij
7. Jak mogę śledzić nowości i promocje na sklepie?
Zapisz się do naszego newslettera. By to zrobić, kliknij tutaj.
8. Jak mogę sprawdzić status mojej przesyłki?
Jeśli posiadasz konto użytkownika, wejdź w zakładkę “zamówienia”. Tam sprawdzisz status jego realizacji.
9. Czy jeśli nie ma obecnie danego produktu na stanie, to czy mogę zostać poinformowana/y o jej ponownej dostępności?
Tak. Wystarczy, że podasz swój adres mailowy pod danym produktem w okienku „Powiadom mnie o dostępności”.
10. Gdzie mogę zgłosić uwagi na temat strony?
Wszelkie uwagi prosimy kierować na adres kontakt@atkolor.pl.
11. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Tak. Szczegóły na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
12. W jaki sposób mogę się skontaktować z biurem sprzedaży?
Za pomocą formularza kontaktowego dostępnego tutaj oraz mailowo pod adresem: biuro@atkolor.pl.